Thursday 21 July 2011

Baju Nikah Aku Hilang...Apa????

Assalamualaikum...

Hari ni tiba2 rasa nak update blog ni, tapi nak cite pasal baju nikah je, kenapa? sebab semalam aku mimpi baju nikah aku hilang...arghhhhhhhhh..sedih gile, bila tersedar dari mimpi, lepas nafas panjang la, rupanya hanya mimpi...huhu..tak basuh kaki sebelum tido la ni...

Cite pasal baju nikah, disebabkan cuba untuk menjimatkan kos, dan masih nak kelihatan cantik, jadi aku telah memilih utk menempah baju nikah dan cari la tailor yang murah skit, yang pasti hasil mesti superb..superb ke tak kena tgu bulan oktober ni ye...

Inspirasi aku? Siti la, apa lagi...Siap beli kain lebih kurang sama je, akak tailor pun pelik aku dpt cari kain sebijik macam baju siti tu, macam mane rupanye baju siti yang aku suka sgt tu? Macam ni la...


Hope kak maya leh wat ye mcm sebijik macam ni, dengan kain2 skali..=)

No comments:

Post a Comment