Sunday 26 June 2011

Pelamin tunang

Pelamin tunang? Penting ke? Dulu-dulu buat kat bilik je, ok je, tunang je orang, selamat je dia kahwin, dah anak beratur panjang je, so nak kena gak ke pelamin masa tunang ni?...argh, wat per serabut perut, tepuk dada tanya selera, tanya poket la..kalau ada budget lebih, nak merasa ada pelamin, buat je la kan...

So, setelah aku menepuk dada aku, aku rasa aku nak pelamin, mini sudah, janji boleh duduk...jadi aku pun menyurvey2 la pelamin yang ada, sebab nak yang murah-murah je, kena la cari mini pelamin kan? Biasa nya ada butik yang akan tawarkan pakej2 tunang ni, ada yang RM500, ada yang RM1000, ada yang RM2000..macam aku cakap td, tepuk la dada korang, jangan tepuk dada orang sebelah pulak...

Ada beberapa butik yang aku berkenan, berdasarkan pelamin nye la, ni adalah beberapa gambar yang korang boleh tengok2 kan...

Wedding by Sher

Starzurin Bridal Boutique

Rumpunan Mekar


Idaman Jelita

Akhirnya, aku memilih untuk menggunakan khidmat aqizabridal.blogspot.com...pergi survey sendiri ye..hehe

No comments:

Post a Comment